Premium Care

Specialisté na použité iPhony » O nás » Premium Care

Služba Premium Care

Služba výměny zařízení s předplatným, která vám zajistí slevový poukaz na nový telefon při poškození toho stávajícího.

Zde jsou výhody služby Premium Care 

1. Ochrana před neúmyslným poškozením: Například po pádu nebo vytopení.
2. Jednoduchá výměna: Rychlý proces získání nového telefonu po nahlášení.
3. Flexibilita při nákupu: Možnost využití poukazu na levnější či dražší zařízení.
4. Nízký měsíční poplatek: Služba za dostupných 390 Kč měsíčně.
5. Finanční ochrana: 90% aktuální hodnoty zařízení formou poukazu při poškození.

Tyto výhody činí službu atraktivní pro zákazníky, kteří chtějí mít jistotu výhodné výměny při poškození zařízení.

 

Příklad využití služby Premium Care

1. Nákup iPhone a předplatné služby Premium Care:

  •   Cena iPhone 12: 10 000 Kč
  •   Cena služby Premium Care: 390 Kč měsíčně

2. Využití služby Premium Care:

Předpokládejme, že jste si zakoupili iPhone 12 za 10 000 Kč a současně si předplácíte službu Premium Care.

3. Poškození telefonu:

  •  Po 8 měsících používání iPhone 12 dojde k neúmyslnému poškození – například praskne obrazovka nebo telefon se dostane do kontaktu s vodou.

4. Jak postupovat při výměně zařízení:

  1. Kontaktování Kupiphone: Poškozený telefon je nutné nahlásit Kupiphone prostřednictvím e-mailu na adresu info@kupiphone.cz. Je třeba poskytnout informace o objednávce a stavu telefonu.

  2. Obdržení poukazu: Pokud je vaše žádost v souladu s podmínkami služby, obdržíte poukaz na nový telefon. Poukaz bude mít hodnotu 90 % aktuální ceny vašeho telefonu na e-shopu Kupiphone v době vystavení poukazu.

    ○ Hodnota poukazu: 90% z 10 000Kč=9 000Kč

  3. Použití poukazu: Poukaz můžete využít na nákup nového zařízení na e-shopu Kupiphone.cz. Pokud cena nového telefonu bude například 8 000 Kč, poukaz pokryje celou částku a zbývající částka (1 000 Kč) bude převedena na další nákup.

  4. V případě, že si vyberete dražší zařízení, tak doplatíte rozdíl mezi poukazem a cenou vybraného zařízení.

  5. Odeslání poškozeného telefonu: Musíte odeslat poškozený telefon do 7 dní od obdržení poukazu. Pokud tak neučiníte, služba Premium Care nebude platná a budete odpovědní za celkovou hodnotu poukazu (9 000 Kč).

Tento příklad ilustruje, jak by mohla služba Premium Care fungovat v praxi při nákupu iPhone 12 a jaké kroky a náklady jsou s ní spojené.

 

 

KupIphone Premium Care - Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky se vztahují na službu výměny zařízení (KupIphone Premium Care) poskytovanou společností Adi Mobile s.r.o. (kupiphone.cz). Všeobecné obchodní podmínky pro objednávky přes webové stránky kupiphone.cz si můžete přečíst zde.

Předplacením služby Premium Care souhlasíte s dodržováním obchodních podmínek uvedených v tomto dokumentu. Před předplacením služby si prosím pečlivě přečtěte tyto obchodní podmínky.

1. Program výměny telefonů

Premium Care nabízí možnost výměny zařízení pro zákazníky, kteří si zakoupili telefon u kupiphone.cz. V rámci této služby získáte poukaz, který můžete uplatnit na nový telefon dle vlastního výběru na e-shopu kupiphone.cz. Poukaz obdržíte výměnou za váš původní telefon zakoupený od kupiphone.cz. Premium Care lze využít pouze na telefon, ke kterému byla služba přikoupena.

2. Podmínky pro výměnu zařízení

  •   Zařízení může být vyměněno v případě neúmyslného poškození, například prasklé obrazovky nebo zasažení vodou.

  •   Výměna je možná i tehdy, pokud je telefon stále funkční, a to včetně běžného opotřebení nebo snížené kapacity baterie.

  •   Pokud během kontroly zjistíme vadu, která spadá pod kupiphone záruku, vyřídíme vaši žádost podle podmínek této záruky. Zařízení lze také vyměnit v případě, že dojde k poškození nebo poruše, které nejsou kryté zárukou, nebo pokud záruka již vypršela. Program výměny zařízení můžete využít jako alternativu k záruce Kupiphone.

  •   Podmínky výměny telefonu nijak neovlivňují vaše zákonná spotřebitelská práva.

3. Omezení využití programu výměny zařízení:

  •   Nelze vyměnit zařízení, pokud došlo k jeho ztrátě nebo krádeži.

  •   Zařízení není možné vyměnit, pokud bylo manipulováno nebo odstraněno jeho

    sériové číslo či IMEI.

  •   Výměna není možná v případě poškození způsobeného požárem, zemětřesením či

    jinými přírodními silami.

  •   Pokud došlo k neoprávněnému zásahu do vnitřních součástí zařízení nebo byla

    provedena oprava bez písemného souhlasu Kupiphone, výměna není možná.

  •   Není možné využít výměnu, pokud jste si předplatili službu Premium Care až po

    náhodném poškození zařízení.

  •  Program Premium Care se nevztahuje na škody způsobené nezodpovědným,

    hrubým či úmyslným jednáním.

  •   Program také nepokrývá škody vzniklé nedodržením pokynů pro použití nebo

    nesprávným či neobvyklým používáním.

  •   Službu Premium Care nelze využít, pokud se dopustíte jakéhokoli trestného činu.

4. Jak probíhá výměna zařízení

Pokud chcete vyměnit zařízení, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na info@kupiphone.cz. Abychom mohli vaši žádost zpracovat, je nutné dodat informace o vaší objednávce a o aktuálním stavu telefonu. Pokud bude žádost v souladu s našimi obchodními

podmínkami, obdržíte poukaz, který můžete použít na nákup nového zařízení na našem e-shopu kupiphone.cz. Platnost tohoto poukazu je 14 dní od jeho vydání.

Hodnota poukazu pokryje 90 % ceny vašeho telefonu na našem e-shopu v době jeho vystavení. Pokud je hodnota poukazu vyšší než cena nového zařízení, částka bude snížena na hodnotu, kterou jste zaplatili. Pokud již není k dispozici stejný model, nabídneme vám nejlevnější telefon s podobnými parametry.

Na odeslání telefonu máte 7 dní od uplatnění poukazu. Telefon musíte odeslat na adresu Kupiphone podle pokynů. Pokud nám telefon během této lhůty nepošlete, službu Premium Care již nelze využít. Před odesláním deaktivujte funkci FMI na vašem iPhonu. Telefon zašlete podle pokynů prostřednictvím doručovací služby. Za zařízení nesete odpovědnost až do okamžiku, kdy jej obdržíme.

Pokud telefon neodešlete do 7 dní nebo nedeaktivujete funkci FMI, vyhrazujeme si právo vystavit vám fakturu na celkovou hodnotu poukazu. Neuhrazenou fakturu můžeme předat inkasní agentuře a účtovat veškeré vzniklé poplatky či úroky.

Vaše předplatné Premium Care zůstane aktivní a bude převedeno na nový iPhone, pokud nepožádáte o jeho zrušení. Můžete provést maximálně tří výměny během 12 měsíců.

 

5. Ceník služeb

Měsíční poplatek za službu je stanoven na 390 kč. Tuto částku také najdete na faktuře, kterou obdržíte e-mailem po dokončení předplatného.

Pokud dojde ke změně ceny předplatného, budete o tom předem informováni. Kupiphone si vyhrazuje právo zrušit předplatné v případě výrazné chyby v ceně, kdy je cena předplatného neúměrně odlišná od běžných cen.

Pokud máte neuhrazené pohledávky související s výměnou telefonu, Kupiphone si může ponechat prostředky z vašich budoucích nákupů na pokrytí dlužných částek. Při takovém postupu vás budeme informovat a upozorníme na jakékoliv srážky.

Souhlasem s těmito podmínkami dáváte Kupiphone právo účtovat vám veškeré poplatky spojené s předplatným, včetně pravidelných měsíčních plateb, poplatků za ztrátu nebo krádež telefonu, a případných dalších poplatků dle podmínek uvedených v části 2 těchto podmínek.

6. Způsoby platby

Kupiphone akceptuje platební metodu: Comgate platba kartou, Na všechny platby provedené prostřednictvím Comgate se vztahují obchodní podmínky poskytovatele platebních služeb. Kupiphone si vyhrazuje právo odmítnout nebo zrušit jakoukoliv objednávku.

Pokud se nám nepodaří strhnout platbu z vašeho účtu nebo neprovedete včas měsíční platbu, vaše předplatné bude automaticky ukončeno od data splatnosti. Kupiphone může dle vlastního uvážení přijmout opožděnou platbu a obnovit vaše předplatné od data, kdy byla platba úspěšně provedena.

7. Délka trvání a ukončení smlouvy

Tyto podmínky jsou platné po dobu trvání vašeho předplatného Premium Care, nebo do doby, než dojde k jejich změně. Maximální délka předplatného Premium Care je pět (5) let, po jejichž uplynutí se předplatné automaticky ukončí. Na každé zařízení můžete mít aktivní pouze jedno (1) předplatné Premium Care. Pokud si zakoupíte více než jedno zařízení, můžete si pro každý zvlášť pořídit předplatné této služby.

Doba předplatného může být jeden (1) nebo dvanáct (12) měsíců, a pokud předplatné sami neukončíte, automaticky se obnoví na další období. Předplatné lze kdykoliv zrušit, s podrobnými pokyny dostupnými v podmínkách poskytovatele platební služby nebo v potvrzovacím e-mailu. V případě dotazů vám s ukončením předplatného pomůže zákaznický servis Kupiphone. Po zrušení zůstane služba aktivní do konce fakturačního období, ale poté již nebude možné výhody Premium Care využívat.

Předplatné se automaticky převede na váš nový telefon, pokud nepožádáte o jeho ukončení. Všechny části těchto podmínek, které mají zůstat v platnosti i po vypršení nebo ukončení smlouvy, zůstanou nadále účinné.

Kupiphone si vyhrazuje právo službu nebo její část kdykoliv jednostranně ukončit s okamžitou platností na základě písemného oznámení.

8. Omezení odpovědnosti

Tyto podmínky nezahrnují žádná omezení nebo vyloučení odpovědnosti Kupiphone v případech, kdy by bylo nezákonné takovou odpovědnost omezit nebo vyloučit. Kupiphone nenese odpovědnost za nepřímé škody, které mohou vzniknout jako vedlejší účinek hlavních škod, jako je například ztráta zisku nebo příležitostí. Dále neneseme odpovědnost za nedodání produktů nebo nesplnění jiných povinností podle těchto podmínek, pokud je selhání způsobeno událostmi, které jsou mimo naši přiměřenou kontrolu, včetně, ale ne výlučně, požáru, povodně, bouře, nepokojů, války, jaderné havárie, terorismu, stávky, epidemie nebo karantény. Maximální odpovědnost Kupiphone za jakékoliv ztráty nebo škody v souvislosti s předplatným bude omezena na částku, kterou jste zaplatili Kupiphone během šesti měsíců předcházejících datu podání původní žádosti o výměnu zařízení.

9. Změny podmínek

Vyhrazujeme si právo tyto podmínky občasně měnit. O všech změnách, které by mohly ovlivnit vaše práva, vás budeme informovat e-mailem na adresu, kterou jste nám poskytli. Pokud dojde ke změnám, které jsou pro vás výhodné, nemusíme vás o těchto změnách informovat a tyto změny mohou vstoupit v platnost okamžitě.