Reklamační řád

Specialisté na použité iPhony » O nás » Reklamační řád

V případě reklamace prosím postupujte dle návodu:

1 - Stáhněte a vyplňte reklamační formulář, kde popíšete vadu, kterou Vaše zářízení vykazuje další informace o nákupu. Vyplněný reklamační formulář přiložte společně s prodejním dokladem do zásilky.

2 - V případě reklamace jakéhokoliv zařízení od Applu postupujte dle následujících pokynů. Před odesláním se odhlašte z funkce Find my iPhone (iCloud) a zruště kódový zámek obrazovky, popřípadě připište kód do reklamačního formuláře. V opačném případě riskujete zdlouhavé vyřízení reklamace, popřípadě zamítnutí (Apple zařízení s aktivní službou Find My iPhone nejsou servisovány jak námi, tak autorizovanými servisy). Zařízení doporučujeme před odesláním na reklamaci zálohovat. Za ztrátu dat v případě přehrání softwaru či obnově systému iOS neručíme. 

3 - Mobilní telefon pošlete spolu s řádně vyplněným reklamačním listem na adresu našého servisu v Liberci.

4- Doba trvání reklamace 
95% reklamací řešíme ještě ten den, co nám zásilka od Vás dorazí. Hned ten den nebo druhý den odesíláme opravený nebo vyměněný iPhone k Vám.
 

 

Adresa pro zasílání reklamací:

Agaro Mobile s.r.o.
Široká 166, 460 01 Liberec


Kontaktní email: info@kupiphone.cz
Kontaktní telefon:+420 604897000